28 Mart 2015 Cumartesi

Resident Evil 6 Zamunda Torrent


Resident Evil 6 Zamunda Torrent

Tür                        : Korku/Aksiyon Oyunları
PlatformPC
DosyaBoyutu: 16.35 GB
Crack /Sürüm: Mevcut / RELOADED
Tarih22 Mart 2013
KaynakZamunda TORRENT
Dil: İngilizce
Etiketler: PC/Korku/Aksiyon





Oyun Hakkında

Aksiyon ve hayatta kalma dehşetini harmanlayan Resident Evil 6, 2013’ün dramatik korku deneyimi olmayı vaat ediyor. Hikaye Kuzey Amerika, savaş yorgunu Doğu Avrupa’daki Edonia ve Çin şehri Linshiang arasında devam ederken, Resident Evil’ın sevilen karakterleri Leon S. Kennedy, Chris Redfield ve Ada Wong; Jake Muller gibi yeni karakterlerin de katılımıyla yeni bir dehşetle, yüksek yaygınlıktaki C-Virus ile yüz yüze geliyor.

Her biri kooperatif ya da tek kişilik (online ve çevrimdışı) oynanış için bir çift ana karakter içeren, birbirinden ayrı, ancak aralarında bağlantı bulunan öykülerle başlayan Resident Evil 6, sadece farklı bakış açıları ve oynanış şekilleri sunmakla kalmıyor, aynı zamanda yenilikçi Crossover mekaniği ile oyuncuların takım oluşturup, korkuyu paylaşmalarını sağlıyor. Oyundaki kilit anlarda, dört kişiye kadar oyuncu online olarak bir araya gelip, belirli bir durumun üstesinden gelebiliyor.

İlk üç görevi tamamlayan oyuncular, Resident Evil’a özgü fettan güzel Ada Wong ile devam eden yeni görevleri açıyor. Tek kişilik bir deneyim olan Ada’nın bölümleri, kendine özgü görevler, oynanış ve silahlar içeriyor. Bu sayede ilk üç bölümde yanıtlanmamış tüm sorular yanıt buluyor.


Oyun Görüntüleri

Resident Evil 6 Zamunda Torrent

Resident Evil 6 Zamunda Torrent

Resident Evil 6 Zamunda Torrent



PC TANITIM VİDEOSU



Minimum Sistem Gereksinimleri

İşletim Sistemi: Windows Vista, XP, 7, 8
İşlemci: 2,4 GHz Intel Core 2 Duo ve üstü, 2,8 GHz AMD Athlon X2 ve üstü
RAM: 2 GB
Sabit Disk Alanı :16 GB
Ekran Kartı: Nvidia GeForce 8800GTS veya üstü
Ses: Standart ses cihazı
DirectX: 9.0c ve üstü

Önerilen Sistem Gereksinimleri

İşletim Sistemi: Windows Vista, XP, 7, 8
İşlemci: 2,7 GHz Intel Core 2 Quad ve üstü, 2,8 GHz AMD Phenom II X4 ve üstü
RAM: 4 GB
Sabit Disk Alanı: 16 GB
Ekran Kartı: Nvidia GeForce GTX 560 ve üstü
Ses: Standart ses cihazı
author

Yazar Hakkında

Merhaba ben Eray Güzel. 2008 Yılında İnternet Dünyasıyla Tanıştım. KızılGezegen Youtube Kanalımı Açtım ve Şimdi de "Red Platform" Sayfasında Hem Yöneticilik Yapıyorum Hem Oyun Ekliyorum. ’ Bilgisayar Kullanmayı ve Oyun Oynamayı Seviyorum. isterseniz Bizi’ı Facebook, Twitter, Youtube veya RSS ile takip edebilirsiniz.

0 yorum :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 Zamunda Oyunlar | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top