5 Şubat 2015 Perşembe

Farming Simulator 2015 Zamunda Torrent


Farming Simulator 2015 PC


Tür                        : Simulasyon Oyunları
Platform: PC
DosyaBoyutu: 2.74 GB
Crack /Sürüm: Mevcut
Tarih: 30 Ekim 2014
Kaynak: Zamunda TORRENT
Dil: Türkçe
Etiketler: Simulasyon/FS2015


Oyun Hakkında

Yeni nesil Farming Simulator'e hoş geldiniz! Yepyeni grafikleri ve fizik motoruyla Farming Simulator 15, çiftçilik simülatörü serisini yeni bir çağa taşıyan detaylarla ve görsel efektlerle dolu uçsuz bucaksız bir dünyayı sizlere sunuyor.
Tarlalarımızı sürüp ekinlerimizi yetiştirdiğimiz Farming Simulator serisinin yeni oyununda ağaç kesme işine de gireceğiz.
Toplamda 40 lisanslı markanın 140 aracını kullanabileceğimiz Farming Simulator 15, 16 oyuncuya kadar da multiplayer desteği veriyor.

Oyunda Türkçe Dil Desteği Mevcut.


Oyun Görüntüleri

Farming Simulator 15

Farming Simulator 15

Farming Simulator 15


Farming Simulator 2015 TÜRKÇE YAPMA



PC TANITIM VİDEOSU



Oyuna Yeni Başlayanlar İçin Yardımcı Rehber Videolar:




Minimum Sistem Gereksinimleri

İşletim Sistemi: Microsoft Windows Vista, Windows 7 or Windows 8 
Processor: 2.0 GHz Intel or equal AMD-Processor 
RAM: 2 GB RAM 
Ekran Kartı: 512 MB OF VIDEO MEMORY ATI RADEON HD 2600/NVIDIA GEFORCE 8600 OR HIGHER 
Network: Broadband Internet connection 
Boş Disk Alanı: 3 GB available space 




TORRENT İNDİR


author

Yazar Hakkında

Merhaba ben Eray Güzel. 2008 Yılında İnternet Dünyasıyla Tanıştım. KızılGezegen Youtube Kanalımı Açtım ve Şimdi de "Red Platform" Sayfasında Hem Yöneticilik Yapıyorum Hem Oyun Ekliyorum. ’ Bilgisayar Kullanmayı ve Oyun Oynamayı Seviyorum. isterseniz Bizi’ı Facebook, Twitter, Youtube veya RSS ile takip edebilirsiniz.

0 yorum :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 Zamunda Oyunlar | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top