5 Şubat 2015 Perşembe

Pro Evolution Soccer 2015 - (PES) Zamunda Torrent


Pro Evolution Soccer 2015 Torrent


Tür                        : Spor Oyunları
Platform: PC
DosyaBoyutu: 5.97 GB
Crack /Sürüm: Mevcut
Tarih: 13 Kasım 2014
Kaynak: Zamunda TORRENT
Dil: İngilizce
Etiketler: Spor



Oyun Hakkında


Futbol severlerin en sevdiği oyunların başında yer alan PES, geçtiğimiz sene yayınladığı PES 2014 ile olumsuz tepkilerin odağı olmuştu. Grafik detaylarındaki yetersizliğin yanı sıra oynanış konusunda da gerileyen PES 2014, en yakın rakibi olan Fifa’ya koltuğu kaptırmış vaziyetteydi. Hal böyle olunca PES bu sene çıkartacağı oyunla rakibini yakalamanın yarışını verir durumda.


PES 2015 yayınlanan oynanış videosuyla hayranlarını mutlu etse de önünde büyük engeller var. Fifa 2007 ile beraber beliren Türkiye Süper Ligi desteği, Konami’nin ülkemizdeki en büyük rakibi konumunda yer alıyor. Bunun yanı sıra yayınlanan demodan olumlu tepkiler alan Fifa 2015 karşısında PES’in nasıl bir başarıya imza atacağı herkesin merak konusu.


Kendi hayranlarını korumanın yanı sıra yeni hayranlar elde etme uğraşında olan PES 2015, oynanış konusunda birçok gelişme elde edildiğini duyurdu. Görsel anlamda da ciddi iyileştirmelerin olacağı söylenen serinin en güncel oyunu tabuları bozarak, Fifa’ya karşı koyabilir mi bilinmez ancak bu sene rekabetin özellikle ülkemizde fazlasıyla kızıştığını söylemek hiç de yanlış olmaz.

Oyun Görüntüleri

(PES) 2015

(PES) 2015

(PES) 2015


Minimum Sistem Gereksinimleri

İşletim Sistemi :Win XP 32 ya da daha üst bir versiyon
İşlemci :Core 2 Quad Q6600 2.4GHz ya da Phenom 9750 Quad-Core
RAM : 2 GB
Gerekli Boş Harddisk Alanı : 10 GB
Ekran kartı :GeForce GTX 650 1GB ya da Radeon HD 5770 512MB(+512MB)
DirectX :DX 9

Tavsiye Edilen Sistem Gereksinimleri

İşletim Sistemi :Win 7 64 ya da daha üst bir versiyon
İşlemci :Core i7-920 Quad 2.67GHz ya da FX-8100
RAM : 4 GB
Gerekli Boş Harddisk Alanı : 10 GB
Ekran kartı :GeForce GTX 460 ya da Radeon HD 6870(+1024MB)
DirectX :DX 9





Torrent indir
mediafire




author

Yazar Hakkında

Merhaba ben Eray Güzel. 2008 Yılında İnternet Dünyasıyla Tanıştım. KızılGezegen Youtube Kanalımı Açtım ve Şimdi de "Red Platform" Sayfasında Hem Yöneticilik Yapıyorum Hem Oyun Ekliyorum. ’ Bilgisayar Kullanmayı ve Oyun Oynamayı Seviyorum. isterseniz Bizi’ı Facebook, Twitter, Youtube veya RSS ile takip edebilirsiniz.

0 yorum :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 Zamunda Oyunlar | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top