31 Mayıs 2015 Pazar

Crysis 3 [RELOADED] Zamunda Torrent


Crysis 3 PC

Tür                        : Aksiyon Oyunları
PlatformPC
DosyaBoyutu: 14.52 GB
Crack /Sürüm: Mevcut / RELOADED
Tarih: 19 Şubat 2013
KaynakZamunda TORRENT
Dil: Türkçe
Etiketler: PC,Aksiyon






Yıl 2047. Prophet Cell Corporation’ın karantinadaki Nano kubbeleri inşa etmesinin ardındaki gerçeği ortaya çıkardıktan sonra bir intikam görevine girişir. Halka bu devasa yapıların nüfusu korumak ve metropolleri Ceph güçlerinden temizlemek için yapıldığı söylenmiştir.
Ama Nano kubbeler gerçekte CELL’in dünya hakimiyetini ele geçirme yolunda toprak ve teknoloji kazanma girişimidir. Her köşe başında cirit atan uzaylı Ceph’ler ve saldırıya geçmiş olan insanlarla dolu bu dünyada, intikam yoluna çıkan hiç kimse güvende değildir. Prophet’in sorumluları cezalandırma amacıyla çıktığı görevde herkes birer hedeftir.



Crysis 3 [RELOADED] Zamunda Torrent

Crysis 3 [RELOADED] Zamunda Torrent

Crysis 3 [RELOADED] Zamunda Torrent


PC TANITIM VİDEOSU




Minimum Sistem Gereksinimleri

İşletim Sistemi: Windows Vista (SP2), Windows 7 (SP1) veya Windows 8
İşlemci: 2.4 GHz Intel Core 2 Duo / 2.7 GHz AMD Athlon 64X2
Ram: Windows Vista için en az 2 GB / 3 GB
Ekran Kartı: DirectX 11 grafik kartı 1 GB Video RAM veya daha iyisi / NVidia GTS 450 veya AMD Radeon HD5770 ile
Sabit Disk: 17 GB Boş Alan

Önerilen Sistem Gereksinimleri

İşletim Sistemi: Windows Vista (SP2), Windows 7 (SP1) veya Windows 8
İşlemci: 2.4 GHz Intel Core i5-750 / 2.7 GHz AMD Phenom II X4 805
Ram: En az 4 GB RAM
Ekran Kartı: DirectX 11 grafik kartı 1 GB Video RAM veya daha iyisi / NVidia GTX560 veya AMD Radeon HD5870 ile
Sabit Disk: 17 GB Boş Alan



Torrent İndir


author

Yazar Hakkında

Merhaba ben Eray Güzel. 2008 Yılında İnternet Dünyasıyla Tanıştım. KızılGezegen Youtube Kanalımı Açtım ve Şimdi de "Red Platform" Sayfasında Hem Yöneticilik Yapıyorum Hem Oyun Ekliyorum. ’ Bilgisayar Kullanmayı ve Oyun Oynamayı Seviyorum. isterseniz Bizi’ı Facebook, Twitter, Youtube veya RSS ile takip edebilirsiniz.

0 yorum :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 Zamunda Oyunlar | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top