22 Mayıs 2015 Cuma

Euro Truck Simulator 2 + Scandinavia DLC Zamunda Torrent


Euro Truck Simulator 2 + Scandinavia DLC


Tür                        : Simulasyon Oyunları
PlatformPC
DosyaBoyutu: 2.37 GB
Crack /Sürüm: Mevcut / SKİDROW
Tarih6 Mayıs 2015
KaynakZamunda TORRENT
Dil: Türkçe
Etiketler: Simulasyon





Oyun Hakkında

Euro Truck Simulator 2 Scandinavia ile ETS2’ye sadece yeni harita değil yeni grafikler de geliyor.Hali hazırda zaten güzel olan oyunun grafikleri bu ek paket ile daha da güzelleşiyor.Oyunun oynayış süresi de bu paketle birlikte artıyor.Bu sayede ETS2 ile daha fazla vakit geçirmiş oluyoruz.

Oyun full sürümdür ve içerisinde "Scandinavia DLC (27 Scandinavia)" şehri bulunmaktadır.


Oyun Görüntüleri

Euro Truck Simulator 2 + Scandinavia DLC Zamunda Torrent

Euro Truck Simulator 2 + Scandinavia DLC Zamunda Torrent

Euro Truck Simulator 2 + Scandinavia DLC Zamunda Torrent



DLC TANITIM VİDEOSU


Minimum Sistem Gereksinimleri

İşletim Sistemi: Windows 7
İşlemci: Çift çekirdekli işlemci 2.4 GHz
Ram: 4 GB RAM
Ekran Kartı: GeForce GTS 450 sınıf (Intel HD 4000)
Sabit Disk: 200 MB kullanılabilir alan

Önerilen Sistem Gereksinimleri

İşletim Sistemi: Windows 7 64-bit
İşlemci: Dört çekirdekli işlemci 3.0 GHz
Ram: 6 GB RAM
Ekran Kartı: GeForce GTX 760 sınıf
Sabit Disk: 200 MB kullanılabilir alan



Torrent İndir
Alternatif Link 1

Alternatif Link 2



author

Yazar Hakkında

Merhaba ben Eray Güzel. 2008 Yılında İnternet Dünyasıyla Tanıştım. KızılGezegen Youtube Kanalımı Açtım ve Şimdi de "Red Platform" Sayfasında Hem Yöneticilik Yapıyorum Hem Oyun Ekliyorum. ’ Bilgisayar Kullanmayı ve Oyun Oynamayı Seviyorum. isterseniz Bizi’ı Facebook, Twitter, Youtube veya RSS ile takip edebilirsiniz.

0 yorum :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 Zamunda Oyunlar | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top