7 Şubat 2015 Cumartesi

Mortal Kombat Komplete Edition (PS3) Zamunda Torrent


Mortal Kombat Komplete Edition (PS3) Zamunda Torrent


Tür                        : Aksiyon Oyunları
Platform: PS3
DosyaBoyutu: 9.54 GB
Crack /Sürüm: Mevcut / CFW 3.55
Tarih: 28 Şubat 2012
Kaynak: Zamunda TORRENT
Dil: İngilizce
Etiketler: PS3





Oyun Hakkında

NetherRealm Studios'un Mortal Kombat Komplete Edition ile çok iyi iş çıkardığını söylememek elde değil. Tüm zamanların en iyi dövüş oyunu olan Mortal Kombat ile şiddetin doruklarını yaşayacaksınız. Bu sefer bambaşka öncelikle oyunda bir senaryo var. Bu senaryo dövüş turnuvasındaki dövüşçülerin ilk başta parça parça olmuş vücutlarını göstererek başlıyor oyun. Raiden adlı efsane Mortal Kombat karakterimiz, bu dövüşçüleri tek bir amaç için ikna ediyor. O da Shao Kahn adlı Mortal Kombat II'den beri başımıza musallat olan boss yenmek için. Bu zorlu rakip, ki burada zor kelimesi çok zayıf kalır, Raiden ile dövüşürken hikâye başlıyor..


Oyun Görüntüleri

Mortal Kombat Komplete Edition (PS3)

Mortal Kombat Komplete Edition (PS3)

Mortal Kombat Komplete Edition (PS3)




PS3 TANITIM VİDEOSU








Torrent indir





author

Yazar Hakkında

Merhaba ben Eray Güzel. 2008 Yılında İnternet Dünyasıyla Tanıştım. KızılGezegen Youtube Kanalımı Açtım ve Şimdi de "Red Platform" Sayfasında Hem Yöneticilik Yapıyorum Hem Oyun Ekliyorum. ’ Bilgisayar Kullanmayı ve Oyun Oynamayı Seviyorum. isterseniz Bizi’ı Facebook, Twitter, Youtube veya RSS ile takip edebilirsiniz.

0 yorum :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 Zamunda Oyunlar | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top