7 Şubat 2015 Cumartesi

God Of War Ascension (PS3) Zamunda Torrent


God Of War Ascension (PS3) Zamunda Torrent



Tür                        : Aksiyon Oyunları
Platform: PS3
DosyaBoyutu: 34.86 GB
Crack /Sürüm: Mevcut/4.30 CFW
Tarih: 12 Mart 2013
Kaynak: Zamunda TORRENT
Dil: İngilizce
Etiketler: PS3





Oyun Hakkında

Ares'e olan kan yeminini bozan Kratos'un Hiddettliler isimli bir grup tarafından alıkonup, lanetliler hapishanesinde işkenceye maruz kalmasıyla başlıyor oyunumuz. Oyun boyunca, Hiddetliler ve Kratos arasındaki çatışmanın arasında kalıyoruz. Başlarda senaryoya hakim olmakta zorlansanız bile oyunun ilerleyen kısımlarında tam olarak "neyin ne olduğu" belli oluyor.

Senaryo açısından önceki oyunlara göre sunum farkı var. Bu fark, zamandaki ileri ve geri gitmeler. İlk olarak hapishanede gözünüzü açtığınız oyunda, kimi yerlerde birkaç hafta öncesine gidip gelerek durumun nasıl o noktaya geldiğini görüyoruz. Zaten yukarıda bahsettiğim, bu senaryoyu en başta tam anlamama olayı da bundan kaynaklanıyor. Yapımcılar tarafından özellikle tercih edilmiş bir yöntem.

Hiddettliler ve oyunda karşılaşacağınız diğer yan karakterler bir God of War oyunundan beklenebilecek derinlikte. Yani çok derin anlamlar yüklenmiş karakterler beklemeyin. Belki sizi bu noktada tatmin etmeyebilirler, ancak sinirlerinize dokunacakları bir gerçek. Hiddetlilerle karşılaştığınızda gerçekten Kratos'la tek yürek olup, onların orada ağız, burun, yüz, bacak ne varsa...,  anlayacağınız üzere Hiddetliler sizi sinirlendirecek.


Oyun Görüntüleri

God Of War Ascension (PS3)

God Of War Ascension (PS3)

God Of War Ascension (PS3)




PS3 TANITIM VİDEOSU








Torrent İndir





author

Yazar Hakkında

Merhaba ben Eray Güzel. 2008 Yılında İnternet Dünyasıyla Tanıştım. KızılGezegen Youtube Kanalımı Açtım ve Şimdi de "Red Platform" Sayfasında Hem Yöneticilik Yapıyorum Hem Oyun Ekliyorum. ’ Bilgisayar Kullanmayı ve Oyun Oynamayı Seviyorum. isterseniz Bizi’ı Facebook, Twitter, Youtube veya RSS ile takip edebilirsiniz.

0 yorum :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 Zamunda Oyunlar | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top