7 Şubat 2015 Cumartesi

Saint Row IV (Xbox 360) Zamunda Torrent


Saint Row IV (Xbox 360)

Tür                        : Aksiyon/Macera Oyunları
Platform: Xbox360
DosyaBoyutu: 8.14 GB
Crack /Sürüm: Mevcut
Tarih: 20 Ağustos 2013
Kaynak: Zamunda TORRENT
Dil: İngilizce
Etiketler: Xbox360





Oyun Hakkında

Bu seferki macerada Saint’lerimiz ABD başkanı seçilip yönetimin başına geçmiş bulunuyor. Bu sırada da uzaylı yaratıklar insanoğlunu yok etmek için ABD’ye saldırıda bulunuyor. Uzaylıların da sahip olduğu pek çok süper güç bulunmakta.Anlayacağınız gene farklı ve eğlenceli bir konuyla oyunseverlerin beğenisine sunulacak yeni bir Saints Row’la karşı karşıya kalacağız.


Oyun Görüntüleri

Saint Row IV (Xbox 360) Zamunda Torrent

Saint Row IV (Xbox 360) Zamunda Torrent

Saint Row IV (Xbox 360) Zamunda Torrent





XBOX360 TANITIM VİDEOSU








Torrent İndir





author

Yazar Hakkında

Merhaba ben Eray Güzel. 2008 Yılında İnternet Dünyasıyla Tanıştım. KızılGezegen Youtube Kanalımı Açtım ve Şimdi de "Red Platform" Sayfasında Hem Yöneticilik Yapıyorum Hem Oyun Ekliyorum. ’ Bilgisayar Kullanmayı ve Oyun Oynamayı Seviyorum. isterseniz Bizi’ı Facebook, Twitter, Youtube veya RSS ile takip edebilirsiniz.

0 yorum :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 Zamunda Oyunlar | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top