9 Şubat 2015 Pazartesi

Dying Light Zamunda Torrent


Dying Light PC

Tür                        : Korku Oyunları
Platform: PC
DosyaBoyutu: 11.63 GB
Crack /Sürüm: Mevcut/RELOADED
Tarih: 27 Ocak 2015
Kaynak: Zamunda TORRENT
Dil: İngilizce
Etiketler: PC





Oyun Hakkında

Dying Light, aksiyon korku türünde , geniş, açık bir dünya ve olağanüstü bir gece gündüz döngüsü sunan bir FPS oyunu. Gündüz zamanı, oyuncular korkunç bir salgın tarafından ele geçirilmiş geniş bir kentsel çevreyi araştıracak, erzak bulmaya çalışacak ve silahlarını geliştirerek salgından etkilenmişlere karşı kendini koruyacak.

     Gece zamanı ise, salgından etkilenmişler daha saldırgan ve tehlikeli hale geliyor ve avcı av halini alıyor. Güneş battıktan sonra ortaya çıkan avcılar oyunculara korkulu anlar yaşatacak. Sabahın ilk ışıklarını görmek için oyuncular ellerindeki her şeyi kullanarak hayatta kalmaya çalışıyorlar.


Oyun Görüntüleri

Dying Light Zamunda Torrent

Dying Light Zamunda Torrent

Dying Light Zamunda Torrent




PC TANITIM VİDEOSU




Minimum Sistem Gereksinimleri

OS: Windows 7 64-bit / Windows 8 64-bit / Windows 8.1 64-bit
Processor: Intel Core i5-2500 @3.3 GHz / AMD FX-8320 @3.5 GHz
Memory: 4 GB RAM DDR3
Hard Drive: 40 GB free space
Graphics: NVIDIA GeForce GTX 560 / AMD Radeon HD 6870 (1GB VRAM)
DirectX: Version 11
Sound: DirectX compatible




Torrent İndir





author

Yazar Hakkında

Merhaba ben Eray Güzel. 2008 Yılında İnternet Dünyasıyla Tanıştım. KızılGezegen Youtube Kanalımı Açtım ve Şimdi de "Red Platform" Sayfasında Hem Yöneticilik Yapıyorum Hem Oyun Ekliyorum. ’ Bilgisayar Kullanmayı ve Oyun Oynamayı Seviyorum. isterseniz Bizi’ı Facebook, Twitter, Youtube veya RSS ile takip edebilirsiniz.

0 yorum :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 Zamunda Oyunlar | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top