5 Şubat 2015 Perşembe

DIG IT! - A Digger Simulator (2014) Zamunda Torrent


DIG IT! - A Digger Simulator Zamunda

Tür                        : Simulasyon Oyunları
Platform: PC
DosyaBoyutu: 1.00 GB
Crack /Sürüm: Mevcut
Tarih: 21 Ekim 2014
Kaynak: Zamunda TORRENT
Dil: Türkçe
Etiketler: Simulasyon


Oyun Hakkında

Motorun çalıştığı ve benzin kokusunun havayı doldurduğu o ana bayılıyor musunuz? 

Çok güçlü kazıcılar, buldozerler ve damperli kamyonlarla toprak taşıma fikri sizi heyecanlandırıyor mu?


 Her şey sizin mutlak hâkimiyetinizdeyken, kepçenin sert çeliği toprağa saplandığı sırada içinizden akıp giden o güç hissini mi arıyorsunuz?


Öyleyse bu oyunda kendi inşaat şirketinizi kurun “DIG IT! A Digger Simulator” ve gerçekçi modellendirilmiş profesyonel araçlarla dolu nefes kesici kazı dünyasına dalın! Profesyonel kazıcılığın nokta atışı bir kesinlik gerektirdiğini bilmeyen yoktur.


 Bakalım işinizin ehli olup, 30 görevde istekleri başarıyla gerçekleştirerek şirketinizi daha iyi yerlere getirebilecek misiniz? Gerçekçi senaryolarda yeni makineler ve donanımlar almak üzere para kazanmak için yeni işler alın. Daha ne bekliyorsunuz?! 


Motorunuzu çalıştırın ve kasabadaki en başarılı kazı yöneticisi olun.



Oyun Görüntüleri

DIG IT! - A Digger Simulator (2014)

DIG IT! - A Digger Simulator (2014)

DIG IT! - A Digger Simulator (2014)




Minimum Sistem Gereksinimleri 

İşletim Sistemi: Windows Vista/7/8 
İşlemci: 3.2 GHz'de çalışan AMD/Intel dört çekirdekli işlemci (Intel Core i5 2. nesil ya da AMD FX 8350 veya daha üst mimariler önerilir) 
Hafıza: 4 GB RAM 
Grafik: ATI/NVIDIA en az DirectX 9.0c ve Shader Model 4.0 desteğine ve en az 1GB adanmış VRAM'e sahip adanmış ya da mobil ekran kartı. ATI/AMD Radeon HD6850 ve NVIDIA GeForce GTX460 ya da daha iyisi 
DirectX: Version 9.0c 
Hard Drive: 3 GB boş alan





Torrent indir




author

Yazar Hakkında

Merhaba ben Eray Güzel. 2008 Yılında İnternet Dünyasıyla Tanıştım. KızılGezegen Youtube Kanalımı Açtım ve Şimdi de "Red Platform" Sayfasında Hem Yöneticilik Yapıyorum Hem Oyun Ekliyorum. ’ Bilgisayar Kullanmayı ve Oyun Oynamayı Seviyorum. isterseniz Bizi’ı Facebook, Twitter, Youtube veya RSS ile takip edebilirsiniz.

0 yorum :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 Zamunda Oyunlar | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top