26 Nisan 2015 Pazar

Grand Theft Auto V [3DM] Zamunda Torrent


Grand Theft Auto V PC


Tür                        : Aksiyon Oyunları
PlatformPC
DosyaBoyutu: 58.17 GB
Crack /Sürüm: Mevcut / 3DM
Tarih14 Nisan 2015
KaynakZamunda TORRENT
Dil: İngilizce
Etiketler: PC/Aksiyon/GTA





Oyun Hakkında

Genç bir sokak dolandırıcısı, emekli bir banka soyguncusu ve korkunç bir psikopat suç dünyasının, ABD hükümetinin ve eğlence sektörünün en dehşet verici ve dengesiz üyelerine bulaşınca, kimseye, özellikle de birbirlerine güvenemedikleri bu acımasız şehirde hayatta kalmak için bir dizi tehlikeli soyguna imza atmak zorunda kalırlar. 

PC için Grand Theft Auto V, önemli görsel ve teknik güncellemeler sunarak Los Santos ve Blain County'i daha büyüleyici hale getiriyor. PC için Grand Theft Auto V’de büyük ölçüde artırılan çizim mesafesine ek olarak oyunun kendisi 1080p’de 60 fps'de ve 4K’ya kadar varan çözünürlükte oynanabiliyor.

Grand Theft Auto V ve Grand Theft Auto Online aynı zamanda Birinci Şahıs Modu ile oyunculara Los Santos ve Blaine County'nin şaşırtıcı derecede detay içeren dünyasını yepyeni bir deneyimle keşfetme şansı sunacak. 


Oyun Görüntüleri

Grand Theft Auto V [3DM] Zamunda Torrent

Grand Theft Auto V [3DM] Zamunda Torrent

Grand Theft Auto V [3DM] Zamunda Torrent



PC TANITIM VİDEOSU






KURULUM NOTU

  • Oyunu kurun.
  • Social Club v1.1.5.6 oyun klasörüne kurun (setup kurarken çıkar)
  • Crack işlemini uygulayın.
  • Masaüstündeki Launcher.exe kısayolundan oyunu başlatın
Update 1 Ve Tüm DLC'leri İçermektedir Sadece Crack v2 Yapın Update Yapmanıza Gerek Yok.






Minimum Sistem Gereksinimleri

İşletim Sistemi: Windows 8.1 64 Bit Windows 8 64 Bit Windows 7 64 Bit Service Pack 1, Windows Vista 64 Bit Service Pack 2 * (Vista işletim sistemi çalıştıran eğer tavsiye * NVIDIA ekran kartı)
İşlemci: 2.5GHz @ Intel Core 2 Quad Q6600 işlemci @ 2.40GHz (4 CPU) / AMD Phenom 9850 Quad-Core İşlemci (CPU 4)
Ram: 4 GB RAM
Ekran Kartı: NVIDIA 9800 GT 1GB / AMD HD 4870 1GB (DX 10, 10.1, 11)
Sabit Disk: 65 GB boş alan

Önerilen Sistem Gereksinimleri

İşletim Sistemi: Windows 8.1 64 Bit Windows 8 64 Bit Windows 7 64 Bit Service Pack 1
İşlemci: 3.2GHz @ Intel Core i5 3470 (4 CPU) / AMD FX X8-8350 4GHz @ (8 CPU)
Ram: 8 GB RAM
Ekran Kartı: NVIDIA GTX 660 2GB / AMD HD 7870 2GB
Sabit Disk: 65 GB boş alan






Torrent İndir
author

Yazar Hakkında

Merhaba ben Eray Güzel. 2008 Yılında İnternet Dünyasıyla Tanıştım. KızılGezegen Youtube Kanalımı Açtım ve Şimdi de "Red Platform" Sayfasında Hem Yöneticilik Yapıyorum Hem Oyun Ekliyorum. ’ Bilgisayar Kullanmayı ve Oyun Oynamayı Seviyorum. isterseniz Bizi’ı Facebook, Twitter, Youtube veya RSS ile takip edebilirsiniz.

0 yorum :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 Zamunda Oyunlar | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top