28 Mart 2015 Cumartesi

Batman: Arkham Origins Zamunda Torrent


Batman Arkham Origins Zamunda Torrent

Tür                        : Aksiyon Oyunları
PlatformPC
DosyaBoyutu: 18.4 GB
Crack /Sürüm: Mevcut / RELOADED
Tarih25 Ekim 2013
KaynakZamunda TORRENT
Dil: İngilizce
Etiketler: PC/Aksiyon





Oyun Hakkında

Warner Bros’un satış rekorları kıran Batman serisi yine rekorları alt üst etmek için geliyor.Yine bomba gibi bir Batman oyunu geliyor: “Batman Arkham Origins”. Batman!in yine bir çok çok düşmanı var ve bu düşmanları yenmek için yeni yetenekler gerekiyor ve bu yetenekler bu oyunda mevcut.Batman Arkham Origins için serinin en geniş oyunu diyebiliriz.En en iyiside diyebiliriz.Batman Arkham Origins oyuncular için mükellef bir oyun.


Oyun Görüntüleri

Batman: Arkham Origins Zamunda Torrent

Batman: Arkham Origins Zamunda Torrent

Batman: Arkham Origins Zamunda Torrent



PC TANITIM VİDEOSU




Minimum Sistem Gereksinimleri

İşletim Sistemi: 32-bit: Vista, Win 7, Win 8
İşlemci:Intel Core 2 Duo 2.4 GHz / AMD Athlon X2 2.8 GHz
Bellek:2 GB RAM
Ekran kartı:NVİDİA GeForce 8800 GTS / atı Radeon HD 3850 veya daha iyi, 512 MB VRAM
DirectX®:9.0c
Sabit Disk Alanı:20 GB
Ek Notlar:Windows XP Desteklemez

Önerilen Sistem Gereksinimleri

İşletim Sistemi: 64-bit: Vista, Win 7, Win 8
İşlemci:Intel Core i5-750 2.67 GHz / AMD Phenom II X4 965, 3.4 GHz
Bellek:4 GB RAM
Ekran kartı:NVIDIA GeForce GTX 560 / AMD Radeon HD 6950 768 veya daha iyi MB+ VRAM (DirectX 11 Uyumlu)
DirectX®:11
Sabit Disk Alanı:20 GB
Ek Notlar:Windows XP Desteklemez



Torrent İndir


author

Yazar Hakkında

Merhaba ben Eray Güzel. 2008 Yılında İnternet Dünyasıyla Tanıştım. KızılGezegen Youtube Kanalımı Açtım ve Şimdi de "Red Platform" Sayfasında Hem Yöneticilik Yapıyorum Hem Oyun Ekliyorum. ’ Bilgisayar Kullanmayı ve Oyun Oynamayı Seviyorum. isterseniz Bizi’ı Facebook, Twitter, Youtube veya RSS ile takip edebilirsiniz.

0 yorum :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 Zamunda Oyunlar | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top