22 Mart 2015 Pazar

Test Drive Unlimited 2 Zamunda Torrent


Test Drive Unlimited 2 Zamunda Torrent

Tür                        : Yarış Oyunları
PlatformPC
DosyaBoyutu: 6.46 GB
Crack /Sürüm: Mevcut / RELOADED
Tarih8 Şubat 2011
KaynakZamunda TORRENT
Dil: İngilizce
Etiketler: PC/Yarış





Oyun Hakkında

Açık uçlu bir dünyada hız hissinin tadına varmaya ve kişiselleştirebildiğiniz otomobillerinizle yollara düşmeye hazır mısınız? Test Drive Unlimited 2, araba yarışından bir adım ötede bir oyun.İlk oyunun'dan farklı olarak sis, yağmur gibi hava koşulları yanında gece gündüz dönüşümleri de olacak ve Ünlü otomobil firmalarına ait araçlarının yanında, bu kez arazi araçları da oyunda mevcut.


Oyun Görüntüleri

Test Drive Unlimited 2 Zamunda Torrent

Test Drive Unlimited 2 Zamunda Torrent

Test Drive Unlimited 2 Zamunda Torrent



PC TANITIM VİDEOSU




Sistem Gereksinimleri

İşletim Sistemi: Windows XP / Vista / 7
İşlemci: Intel Core 2 Duo 2.2GHz / AMD Athlon X2 4400+
RAM: 2 GB
Ekran Kartı: Nvidia GeForce 8800 GTX / ATI Radeon HD 3870
Ekran Kartı Belleği: 256 MB
HDD: 14 GB

Serial Sorunu Yaşayanlar İçin Serial Key:


A52C-EKNZ-L539-DU7T
GTEK-S92J-GXXN-D3MA
KJKM-JHGT-NOPQ-MMTT
7ADW-EDYX-7WH9-5GU7
A9XU-ULLJ-JFMZ-ESKN



Torrent İndir


author

Yazar Hakkında

Merhaba ben Eray Güzel. 2008 Yılında İnternet Dünyasıyla Tanıştım. KızılGezegen Youtube Kanalımı Açtım ve Şimdi de "Red Platform" Sayfasında Hem Yöneticilik Yapıyorum Hem Oyun Ekliyorum. ’ Bilgisayar Kullanmayı ve Oyun Oynamayı Seviyorum. isterseniz Bizi’ı Facebook, Twitter, Youtube veya RSS ile takip edebilirsiniz.

0 yorum :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 Zamunda Oyunlar | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top