22 Mart 2015 Pazar

Hektor Zamunda Torrent


Hektor Zamunda Torrent

Tür                        : Aksiyon Oyunları
PlatformPC
DosyaBoyutu: 1.65 GB
Crack /Sürüm: Mevcut / FLT
Tarih13 Mart 2015
KaynakZamunda TORRENT
Dil: İngilizce
Etiketler: PC/Aksiyon





Oyun Hakkında

HEKTOR birinci şahış bakış açılı psikolojik korku oyunudur.Koridorlarda korku içinde yolumuzu bulmaya çalışacağız.Bu yolculuk sırasında korkunç yaratıklarla karşılaşacağız ve onlardan kurtulmaya çalışacağız.Yolculuğumuz sırasında şifreli ipuçlarını çözmemiz gerekiyor.HEKTOR ile gerçek korkuyu hissedeceksiniz.


Oyun Görüntüleri

Hektor Zamunda Torrent

Hektor Zamunda Torrent

Hektor Zamunda Torrent



PC TANITIM VİDEOSU




Minimum Sistem Gereksinimleri

İşletim Sistemi: Windows Vista / Windows 7
İşlemci: 2.4 GHz Çift Çekirdekli
Ram: 2 GB RAM
Ekran Kartı: 512 MB NVIDIA GeForce 8800 / ATI Radeon HD 3870
Sabit Disk: 4 GB boş alan

Önerilen Sistem Gereksinimleri

İşletim Sistemi: Windows 7 / Windows 8 / 8.1
İşlemci: 2.8 GHz Quad Core
Ram: 4 GB RAM
Ekran Kartı: 460 / AMD Radeon 5870 1 GB NVIDIA
Sabit Disk: 4 GB boş alan



Torrent İndir


author

Yazar Hakkında

Merhaba ben Eray Güzel. 2008 Yılında İnternet Dünyasıyla Tanıştım. KızılGezegen Youtube Kanalımı Açtım ve Şimdi de "Red Platform" Sayfasında Hem Yöneticilik Yapıyorum Hem Oyun Ekliyorum. ’ Bilgisayar Kullanmayı ve Oyun Oynamayı Seviyorum. isterseniz Bizi’ı Facebook, Twitter, Youtube veya RSS ile takip edebilirsiniz.

0 yorum :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 Zamunda Oyunlar | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top