15 Mart 2015 Pazar

Dead Effect Zamunda Torrent


Dead Effect PC

Tür                        : Aksiyon Oyunları
PlatformPC
DosyaBoyutu: 2.95 GB
Crack /Sürüm: Mevcut / CODEX
Tarih17 Aralık 2014
KaynakZamunda TORRENT
Dil: İngilizce
Etiketler: PC/Aksiyon





Oyun Hakkında

Zombi ordusuna karşı tek başına bir savaşa hazırlanın.Dead Effect ile zombilerle çetin bir savaşa giriyoruz,bu savaş hiç kolay değil çünkü zombiler çok güçlü ve siz güçlü değilsiniz bu yüzden size yardımcı olmak için silahlar burada devreye giriyor.Dead effect 5 saatin üzerinde epik bir hikayeye sahip.Birçok görev,modlar,Özel yetenekler,14 benzersiz geliştirilebilir silah-patlayıcılar,fazlasıyşa çeşitli düşman zombiler ve başarımlarla Dead Effect bizleri fazlasıyla mutlu edeceğe benziyor.


Oyun Görüntüleri

Dead Effect Zamunda Torrent

Dead Effect Zamunda Torrent

Dead Effect Zamunda Torrent




PC TANITIM VİDEOSU




Minimum Sistem Gereksinimleri

İşletim Sistemi: Windows XP (Service Pack 3)
İşlemci: 2.4 Ghz Dual Core işlemci
Ram: 2 GB RAM
Ekran Kartı: 8800 GTX Nvidia | Radeon HD 4770
Sabit Disk: 3 GB boş alan

Önerilen Sistem Gereksinimleri

İşletim Sistemi: Windows 7
İşlemci: 3.0 Ghz Quad Core işlemci veya daha hızlı
Ram: 4 GB RAM
Ekran Kartı: Nvidia GTX 460 | Radeon HD 5850
Sabit Disk: 3 GB boş alan


Torrent İndir

author

Yazar Hakkında

Merhaba ben Eray Güzel. 2008 Yılında İnternet Dünyasıyla Tanıştım. KızılGezegen Youtube Kanalımı Açtım ve Şimdi de "Red Platform" Sayfasında Hem Yöneticilik Yapıyorum Hem Oyun Ekliyorum. ’ Bilgisayar Kullanmayı ve Oyun Oynamayı Seviyorum. isterseniz Bizi’ı Facebook, Twitter, Youtube veya RSS ile takip edebilirsiniz.

0 yorum :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 Zamunda Oyunlar | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top