15 Mart 2015 Pazar

PAYDAY 2 [FLT] Zamunda Torrent


PAYDAY 2 [FLT]

Tür                        : Aksiyon Oyunları
PlatformPC
DosyaBoyutu: 11.63 GB
Crack /Sürüm: Mevcut / FLT
Tarih13 Ağustos 2013
KaynakZamunda TORRENT
Dil: İngilizce
Etiketler: PC/Aksiyon





Oyun Hakkında

Her soygun rastgele olarak düzenlenecek yani bir kere yapmış olduğunuz soygun asla karşınıza tekrar çıkmayacak. Senaryo her seferinde değişikliğe uğrayacak. Dinamik senaryo sistemini bakalım oturtabilmişler mi oyuna. Soyguncular olarak çeşitli yeteneklerimizde olacak ve seçim yapabileceğiz. Yetenekler verdiğimiz puanlara göre şu yönlere doğru gelişecek: Zeka ustalığı, zorbalık, hayalet ve teknisyen. Dilediğiniz yöne doğru kendinizi geliştirebileceksiniz. PayDay 2′yi istediğiniz gibi oynayabileceksiniz yani ilk oyundaki gibi direk içeri dalabilecek ya da sessiz sessiz işinizi halledebileceksiniz.


Oyun Görüntüleri

PAYDAY 2 [FLT] Zamunda Torrent

PAYDAY 2 [FLT] Zamunda Torrent

PAYDAY 2 [FLT] Zamunda Torrent




PC TANITIM VİDEOSU




Minimum Sistem Gereksinimleri

İşletim Sistemi: Windows XP SP3
İşlemci: 2 GHz Intel Dual Core İşlemci
Ram: 2 GB
Ekran Kartı: NVIDIA GeForce 8800/ATI Radeon HD 2600 (256 MB minimum)
Sabit Disk: 10 GB Boş Alan

Önerilen Sistem Gereksinimleri

İşletim Sistemi: Windows XP SP3/Vista/Windows 7
İşlemci: 2.3 GHz Intel Dört Çekirdekli İşlemci
Ram: 3 GB RAM
Ekran Kartı: NVIDIA GeForce GTX460/ATI Radeon HD 5850 (512MB minimum)
Sabit Disk: 10 GB Boş Alan



Torrent İndir


author

Yazar Hakkında

Merhaba ben Eray Güzel. 2008 Yılında İnternet Dünyasıyla Tanıştım. KızılGezegen Youtube Kanalımı Açtım ve Şimdi de "Red Platform" Sayfasında Hem Yöneticilik Yapıyorum Hem Oyun Ekliyorum. ’ Bilgisayar Kullanmayı ve Oyun Oynamayı Seviyorum. isterseniz Bizi’ı Facebook, Twitter, Youtube veya RSS ile takip edebilirsiniz.

0 yorum :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 Zamunda Oyunlar | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top