13 Mart 2015 Cuma

Zombie Army Trilogy Zamunda Torrent


Zombie Army Trilogy

Tür                        : Aksiyon Oyunları
PlatformPC
DosyaBoyutu: 8.17 GB
Crack /Sürüm: Mevcut / CODEX
Tarih: 6 Mart 2015
KaynakZamunda TORRENT
Dil: İngilizce
Etiketler: PC/Aksiyon





Oyun Hakkında

Kült Korku oyunu serisi destansı bir şekilde Trilogy olarak bizleri karşılıyor.Dünya savaşında ölen nazi askerleri alevler içinde yeniden yeryüzüne çıkıyor.Zombie Army Trilogy serinin diğer 2 oyununu içeriyor.BU bölümler yeniden tasarlandı ve elden geçirildi.Silahlar,nazi zombiler daha gerçekçi hale getirildi.Müzikler ise artık cehennemin içinde olduğunu daha da belirtir şekilde oyunda.Oyun bir çok yeni özelliği ile de mükemmel hale gelmiş diyebiliriz.


Oyun Görüntüleri

Zombie Army Trilogy Zamunda Torrent

Zombie Army Trilogy Zamunda Torrent

Zombie Army Trilogy Zamunda Torrent





PC TANITIM VİDEOSU




Sistem Gereksinimleri
İşletim Sistemi: Windows 7 SP1 veya Windows 8 / 8.1 ( 64 bit sürümleri sadece )
İşlemci : Intel Core2Quad Q6600 2.4 GHz @ veya AMD Athlon II X4 620 2.6 GHzH @
Ram : 2 GB RAM
Ekran Kartı: nVidia GeForce GTS450 ya da AMD Radeon HD5670 ( 1024 MB VRAM ) veya Intel HD4600
Sabit Disk : 12 GB boş alan



author

Yazar Hakkında

Merhaba ben Eray Güzel. 2008 Yılında İnternet Dünyasıyla Tanıştım. KızılGezegen Youtube Kanalımı Açtım ve Şimdi de "Red Platform" Sayfasında Hem Yöneticilik Yapıyorum Hem Oyun Ekliyorum. ’ Bilgisayar Kullanmayı ve Oyun Oynamayı Seviyorum. isterseniz Bizi’ı Facebook, Twitter, Youtube veya RSS ile takip edebilirsiniz.

0 yorum :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 Zamunda Oyunlar | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top