22 Mart 2015 Pazar

Alien: Isolation Zamunda Torrent


Alien: Isolation Zamunda Torrent

Tür                        : Aksiyon Oyunları
PlatformPC
DosyaBoyutu: 23.73 GB
Crack /Sürüm: Mevcut / CODEX
Tarih7 Ekim 2014
KaynakZamunda TORRENT
Dil: İngilizce
Etiketler: PC/Aksiyon





Oyun Hakkında

Gerçek korkuya aslında sonsuz korkuya hazır olun! Alien: Isolation (Uzaylı İzolasyonu) korku ve ölümcül bir tehlike ortamında belirlenen hayatta kalma oyunudur.Korkunç uzaylıları bu oyunda keşfediceksiniz.Oyunu oynarken korkuyu iliklerinize kadar hissediceksiniz. Alien: Isolation konusu ise şöyle; 15 Yıl sonra Ellen Ripley’in kızı Amanda annesinin ortadan kaybolması arkasındaki gerçeği aydınlatmak için bir göreve, hayatta kalmak için umutsuz bir savaşa girer.Amanda bu amansız savaşta inanılmaz şeylere tanık olacak ve kurtulmak için her şeyi göze alacak.


Oyun Görüntüleri

Alien: Isolation Zamunda Torrent

Alien: Isolation Zamunda Torrent

Alien: Isolation Zamunda Torrent



PC TANITIM VİDEOSU




Minimum Sistem Gereksinimleri

İşletim Sistemi: Windows 7 (32 bit)
İşlemci: 3.16 GHz Intel Core 2 Duo E8500
Ram: 4 GB RAM
Ekran Kartı: 1 GB (AMD Radeon HD 5550 veya Nvidia GeForce GT 430)
DirectX: Versiyon 11
Sabit Disk: 35 GB boş alan

Önerilen Sistem Gereksinimleri

İşletim Sistemi: Windows 7 (64 bit)
İşlemci: AMD Phenom II X4 955-4 Core 3.2 GHz veya Intel: Core 2 Quad Q9650 – 4 Çekirdekli, 3.0 GHz
Ram: 8 GB RAM
Ekran Kartı: 2 GB (AMD GPU: AMD Radeon R9 200 Serisi veya Nvidia GPU: Nvidia GeForce GTX660)
DirectX: Versiyon 11
Sabit Disk: 35 GB boş alan



Torrent İndir


author

Yazar Hakkında

Merhaba ben Eray Güzel. 2008 Yılında İnternet Dünyasıyla Tanıştım. KızılGezegen Youtube Kanalımı Açtım ve Şimdi de "Red Platform" Sayfasında Hem Yöneticilik Yapıyorum Hem Oyun Ekliyorum. ’ Bilgisayar Kullanmayı ve Oyun Oynamayı Seviyorum. isterseniz Bizi’ı Facebook, Twitter, Youtube veya RSS ile takip edebilirsiniz.

0 yorum :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 Zamunda Oyunlar | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top