17 Şubat 2015 Salı

Reload Zamunda Torrent


Reload PC

Tür                        : Aksiyon Oyunları
Platform: PC
DosyaBoyutu: 912 MB
Crack /Sürüm: Mevcut / RELOADED
Tarih: 13 Şubat 2015
Kaynak: Zamunda TORRENT
Dil: İngilizce
Etiketler: Aksiyon/PC





Oyun Hakkında

Reload oyunu bir silah eğitim oyunudur.Reload de bir çok silahı kullanmayı öğreneceğiz.Oyunda hafif makineli,ağır makineli silahları kullanıp bombalar atacağız.Bu simulasyonda rehine kurtarma,önemli kişileri koruma gibi eylemler gerçekleştirip,belli zaman içersinde istenilen görevleri tamamlayacağız.


Oyun Görüntüleri

Reload Zamunda Torrent

Reload Zamunda Torrent

Reload Zamunda Torrent




PC TANITIM VİDEOSU





Sistem Gereksinimleri

İşletim Sistemi: Windows Vista / XP / 7 / 8
İşlemci: Tek Çekirdekli 2.4 GHz
Ram: 2 GB RAM
Ekran Kartı: GeForce 6800 veya Radeon X700
Sabit Disk: 1 GB boş alan




author

Yazar Hakkında

Merhaba ben Eray Güzel. 2008 Yılında İnternet Dünyasıyla Tanıştım. KızılGezegen Youtube Kanalımı Açtım ve Şimdi de "Red Platform" Sayfasında Hem Yöneticilik Yapıyorum Hem Oyun Ekliyorum. ’ Bilgisayar Kullanmayı ve Oyun Oynamayı Seviyorum. isterseniz Bizi’ı Facebook, Twitter, Youtube veya RSS ile takip edebilirsiniz.

0 yorum :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 Zamunda Oyunlar | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top