18 Şubat 2015 Çarşamba

Never Alone Zamunda Torrent


Never Alone PC


Tür                        : Macera Oyunları
Platform: PC
DosyaBoyutu: 2.65 GB
Crack /Sürüm: Mevcut / CODEX
Tarih: 18 Kasım 2014
Kaynak: Zamunda TORRENT
Dil: İngilizce
Etiketler: PC





Oyun Hakkında

Never Alone,gizem ve bulmaca odaklı oyun olan “Never Alone” ile. Genç kız karakteri oynayacağız ve yanımıza birde kutup tilkimiz var oda bize eşlik edecek.Yeni ortamlar keşfedip canavarlardan kaçmaya çalışacağız.


Oyun Görüntüleri

Never Alone Zamunda Torrent

Never Alone Zamunda Torrent

Never Alone Zamunda Torrent




PC TANITIM VİDEOSU





Minimum Sistem Gereksinimleri

İşletim Sistemi: Windows 7
İşlemci: Intel Core 2 Duo E4500 @ 2.2GHz veya AMD Athlon 64 X2 5600+ 2.8 @ GHz
Ram: 2 GB RAM
Ekran Kartı: HD 6570 GeForce 240 GT veya Radeon
Hard Drive: 3 GB boş alan

Önerilen Sistem Gereksinimleri

İşletim Sistemi: Windows 7 veya daha yeni
İşlemci: Intel Core 2 Quad Q9550 2.8 GHz @ veya AMD Phenom II X4 955 @ 3.2 GHz
Ram: 4 GB RAM
Ekran Kartı: GeForce GTX 650 Ti veya Radeon HD 7790
Hard Drive: 3 GB boş alan




Oyunu İndir


author

Yazar Hakkında

Merhaba ben Eray Güzel. 2008 Yılında İnternet Dünyasıyla Tanıştım. KızılGezegen Youtube Kanalımı Açtım ve Şimdi de "Red Platform" Sayfasında Hem Yöneticilik Yapıyorum Hem Oyun Ekliyorum. ’ Bilgisayar Kullanmayı ve Oyun Oynamayı Seviyorum. isterseniz Bizi’ı Facebook, Twitter, Youtube veya RSS ile takip edebilirsiniz.

0 yorum :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 Zamunda Oyunlar | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top