17 Şubat 2015 Salı

Lucius II: The Prophecy Zamunda Torrent


Lucius II: The Prophecy PC

Tür                        : Aksiyon/Macera Oyunları
Platform: PC
DosyaBoyutu: 4.68 GB
Crack /Sürüm: Mevcut / CODEX
Tarih: 12 Şubat 2015
Kaynak: Zamunda TORRENT
Dil: İngilizce
Etiketler: Aksiyon/Macera/PC





Oyun Hakkında

Lucius’un hikayesi kaldığı yerden devam ediyor.2. oyun ilk oyunun devamı niteliğinde.İlk oyunda olan ağır vakalardan sonra Lucius psikiyatrik tedavi için hastaneye yatırılıyor.Bakıcıların yanındaki Lucius’in bu seferki hedefi hastaneyi yerle bir etmek.Hasta bir çocuk gibi hastahanenin içinde dolaşan çocuk ortalığı yerle bir edecek.Şeytan tekrar geri dönecek ve Lucius güçlerini yeniden kazanıp harekete geçecek.


Oyun Görüntüleri

Lucius II: The Prophecy Zamunda Torrent

Lucius II: The Prophecy Zamunda Torrent

Lucius II: The Prophecy Zamunda Torrent




PC TANITIM VİDEOSU





Minimum Sistem Gereksinimleri

İşletim Sistemi: Windows XP
İşlemci: Çift çekirdekli
Ram: 4 GB RAM
Ekran Kartı: NVIDIA GEFORCE GTX 275 veya daha iyisi
Sabit Disk: 5 GB boş alan

Önerilen Sistem Gereksinimleri

İşletim Sistemi: Windows 7
İşlemci: i5
Ram: 8 GB RAM
Ekran Kartı: NVIDIA GEFORCE GTX 550 veya daha iyisi
Sabit Disk: 5 GB boş alan




Torrent İndir





author

Yazar Hakkında

Merhaba ben Eray Güzel. 2008 Yılında İnternet Dünyasıyla Tanıştım. KızılGezegen Youtube Kanalımı Açtım ve Şimdi de "Red Platform" Sayfasında Hem Yöneticilik Yapıyorum Hem Oyun Ekliyorum. ’ Bilgisayar Kullanmayı ve Oyun Oynamayı Seviyorum. isterseniz Bizi’ı Facebook, Twitter, Youtube veya RSS ile takip edebilirsiniz.

0 yorum :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 Zamunda Oyunlar | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top