9 Şubat 2015 Pazartesi

GRID 2 (PS3) Zamunda Torrent


GRID 2 (PS3)

Tür                        : 
Yarış Oyunları
Platform: PS3
DosyaBoyutu: 5.59 GB
Crack /Sürüm: Mevcut / 4.41 CFW
Tarih: 31 Mayıs 2013
Kaynak: Zamunda TORRENT
Dil: İngilizce
Etiketler: PS3





Oyun Hakkında

Codemasters, uzun yıllar boyunca birçok başarılı yarış oyununa imza atmıştır. TOCA Touring Car Serisinden sonra, yarış oyunlarında farklı bir yol izlemeye karar vermiş ve GRID ile yeni bir yarış oyunu serisi için gaza basmıştır. Çabuk hızlanan GRID, gerek oyun yapısı gerek grafikleri ile oldukça başarılı bir yol izlemiştir. Bu başarısını son sürat devam ettirmek isteyen Codemasters, şimdi de GRID 2 ile karşımıza çıkmaya hazırlanıyor.

Codemasters, GRID 2 için zorlu yarışların olacağını ve yarışların geçeceği mekanların gerçek Dünya mekanları olacağını belirtti. Bunun üzerine merakları az da olsa gidermek adına, yarışların yapılacağı yerlerden birkaçını bizlere açıklamış. Abu Dhabi, ABD şehirleri (Chicago, Kaliforniya), Paris ve ünlü Red Bull Ringi, aynı zamanda zorlu Österreich ringi, Avusturalya'nın BAC Mono ringi ve A1-Ringi gibi zorlu mekanlar da şu an açıklanan yarış pistleri arasında yer alıyor . Österreich ringi zorluğu açısından oyuna kısaltılmış olarak gelecekmiş. Gerçek mekanların oyun içerisinde kullanımı oyuna ne derece artı katar bilinmez ama, turistik bir hava yaratacağı kesin.


Oyun Görüntüleri

GRID 2 (PS3) Zamunda Torrent

GRID 2 (PS3) Zamunda Torrent

GRID 2 (PS3) Zamunda Torrent




PS3 TANITIM VİDEOSU


author

Yazar Hakkında

Merhaba ben Eray Güzel. 2008 Yılında İnternet Dünyasıyla Tanıştım. KızılGezegen Youtube Kanalımı Açtım ve Şimdi de "Red Platform" Sayfasında Hem Yöneticilik Yapıyorum Hem Oyun Ekliyorum. ’ Bilgisayar Kullanmayı ve Oyun Oynamayı Seviyorum. isterseniz Bizi’ı Facebook, Twitter, Youtube veya RSS ile takip edebilirsiniz.

0 yorum :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 Zamunda Oyunlar | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top