5 Şubat 2015 Perşembe

This War of Mine Zamunda Torrent


This War of Mine Zamunda Torrent


Tür                        : Hayatta Kalma / Macera Oyunları
Platform: PC
DosyaBoyutu: 749.47 MB
Crack /Sürüm: Mevcut
Tarih: 14 Kaım 2014
Kaynak: Zamunda TORRENT
Dil: İngilizce
Etiketler: Aksiyon/Macera


Oyun Hakkında

This War of mine , oyun teması ve reklamları ile büyük ilgi toplamış durumda.Yapımcısı olan Games Republic oyunu piyasaya sürdü.Savaşlarda hep silahlı kısım oldunuz.Tank kullandınız bomba kurdunuz.Baskınlar yaparak sivilleri kaçırdınız.Şimdi kaçırdığınız sivil olmaya ne dersiniz.This War Of Mine‘te bir sivili yönetiyoruz.Savaşın en acı gerçeklerini savaşın en derin kısmında öğreniyoruz.
Oyun kurgusu bakımından oldukça iyi kurgulanmış.Oyun içi grafikler oldukça iyi durumda.Oyuna girdiğinizde öncelikle sizi şık bir arayüz karşılıyacak.Arayüzü gördüğünüzde zaten hemen oyuna girmek istiyeceksiniz.oyuna girdiğinizde sizi eğitim modu bekliyor.Bu modda temel yeteneklerinizi öğreniyorsunuz.




Oyun Görüntüleri


This War of Mine Zamunda Torrent

This War of Mine Zamunda Torrent

This War of Mine Zamunda Torrent



PC TANITIM VİDEOSU




Minimum Sistem Gereksinimleri 

İşletim Sistemi: Windows XP SP3 (32 bit) / Vista
İşlemci: Intel® Core™2 Duo 2.4, AMD Athlon™ X2 2.8 Ghz
Hafıza: 2 GB RAM
Grafik: Geforce 9600 GS, Radeon HD4000, Shader Model 3.0, 512 MB







indir
http://www.mediafire.com/download/ixc51eso7eylua6/This.War.of.Mine-RELOADED.torrent




author

Yazar Hakkında

Merhaba ben Eray Güzel. 2008 Yılında İnternet Dünyasıyla Tanıştım. KızılGezegen Youtube Kanalımı Açtım ve Şimdi de "Red Platform" Sayfasında Hem Yöneticilik Yapıyorum Hem Oyun Ekliyorum. ’ Bilgisayar Kullanmayı ve Oyun Oynamayı Seviyorum. isterseniz Bizi’ı Facebook, Twitter, Youtube veya RSS ile takip edebilirsiniz.

0 yorum :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 Zamunda Oyunlar | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top