5 Şubat 2015 Perşembe

Assassin's Creed IV:Black Flag Zamunda Torrent


Assassins Creed IV:Black Flag Zamunda Torrent


Tür                        : Aksiyon/Macera Oyunları
Platform: PC
DosyaBoyutu: 23.13 GB
Crack /Sürüm: Mevcut
Tarih: 21 Kasım 2013
Kaynak: Zamunda TORRENT
Dil: İngilizce
Etiketler: Aksiyon/Macera




Oyun Hakkında

Yıl 1715. Karayipler’i korsanlar yönetmekte ve yozlaşmışlığın, açgözlülüğün ve zulmün günlük hayatın bir parçası olduğu kanunsuz bir Cumhuriyet kurmuş durumdalar.
Bu kanunsuzluğun içinde Edward Kenway adında küstah, genç bir kaptan bulunmakta. Zafer adına verdiği savaşlar Karasakal gibi efsanelerin saygısını kazanmasına; aynı zamanda Assassin’ler ve Templar’lar arasındaki çok eskiden beri süregelen ve korsanların inşa ettiği her şeyi yıkma tehlikesi bulunan savaşın içine çekilmesine neden oluyor.

Küstah, asi bir suikastçi: Assassin’ler tarafından eğitilmiş, karizmatik ama acımasız bir korsan olan Edward Kenway’in rolüne bürünün. Edward, Assassin’s Order’ın gizli bıçakları ile dört çakmaklı silahı ve çift kısa kılıcı arasında kolayca geçiş yapabilmekte.

Fırsatlarla dolu açık dünyayı keşfedin: Yaratılmış en büyük ve en dolu Assassin’s Creed dünyasını keşfedin. Kingston’dan Nassau’ya 75 ayrı bölgede dolaşın ve bir korsanın hayatını yaşayın.

Su altı enkazlarını yağmalayın
Büyük şehirlerdeki Templar’lara suikast düzenleyin
Balta girmemiş ormanlardaki nadir hayvanları avlayın
Kayıp kalıntılarda hazine peşinde koşun
Gizli koylara sığının



Oyun Görüntüleri

Assassins Creed IV:Black Flag Zamunda Torrent

Assassins Creed IV:Black Flag Zamunda Torrent

Assassins Creed IV:Black Flag Zamunda Torrent


PC TANITIM VİDEOSU



Minimum Sistem Gereksinimleri

İşletim Sistemi: Vista, Windows 7,Windows 8
İşlemci:Core 2 Duo E6700 2.66GHz Veya Athlon 64 X2 Dual Core 6000+ Ghz
Ekran kartı: GeForce GT 440 GDDR5 512 Mb Veya Radeon HD 3870 512 Mb
Ram:3 Gb
Harddisk: 20 Gb boş alan
Direct X:DirectX 10

Önerilen Sistem Gereksinimleri

İşletim Sistemi: Vista, Windows 7,Windows 8
İşlemci:Core i3-530 2.9GHz Veya Athlon II X3 440
Ekran kartı:GeForce GTX 260 1 Gb Veya Radeon HD 6670
Ram:4 Gb
Harddisk:20 Gb Ram
Direct X:DirectX 11





torrent indiriniz
mediafire bağlantı




author

Yazar Hakkında

Merhaba ben Eray Güzel. 2008 Yılında İnternet Dünyasıyla Tanıştım. KızılGezegen Youtube Kanalımı Açtım ve Şimdi de "Red Platform" Sayfasında Hem Yöneticilik Yapıyorum Hem Oyun Ekliyorum. ’ Bilgisayar Kullanmayı ve Oyun Oynamayı Seviyorum. isterseniz Bizi’ı Facebook, Twitter, Youtube veya RSS ile takip edebilirsiniz.

0 yorum :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 Zamunda Oyunlar | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top