5 Şubat 2015 Perşembe

Assassin's Creed Unity Zamunda Torrent


Assassins Creed Unity PC


Tür                        : Aksiyon/Macera Oyunları
Platform: PC
DosyaBoyutu: 36.36 GB
Crack /Sürüm: Reloaded
Tarih: 11 Kasım 2014
Kaynak: Zamunda TORRENT
Dil: İngilizce
Etiketler: Aksiyon/Macera


Oyun Hakkında

Yıl 1789, Paris. Fransız İhtilali, bir zamanlar muhteşem olan şehri terör ve kaosun yer aldığı bir alana dönüştürüyor. Sokaklardaki kaldırım taşları, baskıcı asillere karşı ayaklanmış halkın kanları ile kırmızıya dönüşüyor. Arno adındaki genç bir adam ise ihtilalin arkasındaki gerçek güçleri ortaya çıkarmak için mücadele ediyor. Başlarda sadece telafi için mücadele eden Arno, halkın ona ihtiyacı olduğunu görüyor ve bir yandan telafi bulmaya çalışırken bir yandan da halkın yanında asillere karşı savaşıyor. Uğraşıları, kendisini bir milletin kaderi için acımasız bir savaşın ortasına atacak ve onu gerçek bir usta suikastçıya dönüştürecek.


Oyun Görüntüleri

Assassins Creed Unity Zamunda Torrent

Assassins Creed Unity Zamunda Torrent

Assassins Creed Unity Zamunda Torrent



PC TANITIM VİDEOSU


Minimum Sistem Gereksinimleri

İşletim Sistemi: Windows 7 SP1, Windows 8/8.1 (64-bit operating system required) 
İşlemci: Intel Core i5-2500K @ 3.3 GHz or AMD FX-8350 @ 4.0 GHz 
Hafıza: 6 GB RAM 
Grafik: NVIDIA GeForce GTX 680 or AMD Radeon HD 7970 (2 GB VRAM) 
Hard Disk: 50 GB boş alan





Torrent indir
mediafire




author

Yazar Hakkında

Merhaba ben Eray Güzel. 2008 Yılında İnternet Dünyasıyla Tanıştım. KızılGezegen Youtube Kanalımı Açtım ve Şimdi de "Red Platform" Sayfasında Hem Yöneticilik Yapıyorum Hem Oyun Ekliyorum. ’ Bilgisayar Kullanmayı ve Oyun Oynamayı Seviyorum. isterseniz Bizi’ı Facebook, Twitter, Youtube veya RSS ile takip edebilirsiniz.

0 yorum :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 Zamunda Oyunlar | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top