7 Şubat 2015 Cumartesi

İso Kalıp Dosyaları Nasıl Açılır?


İSO Dosyalarını Sanal Sürücü ile Açma

Torrent'den veya Başka Bir Yerden İndirdiğiniz İSO Uzantılı Oyunları,Dosyaları Nasıl Açıldığını Videolu Şekilde Gösterdik.Bilmeyen Arkadaşlara Yararlı Olacağına Eminiz.Herhengi bir Sorunuz Olursa Bu Konu Altına Lütfen Yorum Atın...









Daemon Tools İndirme Bağlantısına BURADAN Ulaşabilirsiniz.




author

Yazar Hakkında

Merhaba ben Eray Güzel. 2008 Yılında İnternet Dünyasıyla Tanıştım. KızılGezegen Youtube Kanalımı Açtım ve Şimdi de "Red Platform" Sayfasında Hem Yöneticilik Yapıyorum Hem Oyun Ekliyorum. ’ Bilgisayar Kullanmayı ve Oyun Oynamayı Seviyorum. isterseniz Bizi’ı Facebook, Twitter, Youtube veya RSS ile takip edebilirsiniz.

0 yorum :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 Zamunda Oyunlar | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top