7 Şubat 2015 Cumartesi

CD ve DVD İso Yazdırma İşlemi



CDBurnerXP ISO imaj dosyası yazmak için kullanabileceğimiz ücretsiz bir program. Blu-Ray ve HD-DVD ortamlarını da destekleyen program, Windows 2000, Windows XP, Windows Server 2003, Windows Vista ve Windows 7 işletim sistemlerinde çalışabiliyor. ISO dosyalarını yazdırmak dışında BIN ve NRG dosyalarına da ISO formatına çevirim desteği sunan programla dosyalarınızı direk desteklenen ortamlara yazabilirsiniz.





CDBurnerXP programıyla ISO dosyalarını yazmak için yapmanız gerekenler:

  • 1- Programı açtığımızda beliren ana menüde 3. sırada bulunan ISO kalıbı yazdır seçeneğini işaretleyip Tamam'a basıyoruz.

ISO kalıbı yazdır

  • 2- Ardından açılan ekranda Browse seçeneğinden '.ISO' uzantısı olan dosyayı seçiyoruz.

Browse

  • 3- Yapmamız gereken tek şey CD sürücüye boş bir CD takarak ekranın altında bulunan Diski Yazdır butonuna tıklamak.

Diski Yazdır




ÖNERİ:
Yazdırma işlemi bittikten sonra programın diski hatalara karşı test etmesini isterseniz "Yazdırdıktan sonra veriyi doğrula" seçeneğini işaretliyebilirsiniz.




author

Yazar Hakkında

Merhaba ben Eray Güzel. 2008 Yılında İnternet Dünyasıyla Tanıştım. KızılGezegen Youtube Kanalımı Açtım ve Şimdi de "Red Platform" Sayfasında Hem Yöneticilik Yapıyorum Hem Oyun Ekliyorum. ’ Bilgisayar Kullanmayı ve Oyun Oynamayı Seviyorum. isterseniz Bizi’ı Facebook, Twitter, Youtube veya RSS ile takip edebilirsiniz.

0 yorum :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 Zamunda Oyunlar | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top