21 Şubat 2015 Cumartesi

Kızma Birader (Full) Android APK


Kızma Birader


Tür                        : Masa Oyunları
Platform: Android/APK
DosyaBoyutu: 14 MB
Sürüm: 2.3 ve Üzeri Android Sürümü
Tarih: 16 Temmuz 2014 (Son Güncelleme)
Kaynak: Google Play / Tıknaz Maymun Kre8ive
Dilİngilizce
Etiketler: Android





Oyun Hakkında

Kızma Birader Parti iyi bilinen Kızma Birader masa oyununa dayalı bir oyundur. Bu masa oyunu aynı zamanda Covece ne ljuti se Pachis, Chińczyk, FIA med knuff, ve diğerleri gibi pek çok diğer isimlerle gider.

Dünya çapında veya gerçek zamanlı çok oyunculu bir sonraki kapı komşusu karşı insanlara karşı oynayın. Kusursuz tasarlanmış ağ iletişimi sizin internet bağlantınız kaybetmeniz durumunda oyuna tekrar dönmek için izin verecektir. Bu arada akıllı yapay zeka (AI) oyunun devralacak ve siz dönene kadar sizin için oynayacaktır. Onlar deli olsun ve AI devralacak belirli bir zaman aralığında bir hamle yapmazsanız, aynı rakiplerinizi için geçerlidir.

Bizim oyun özellikleri çok daha eğlenceli ve arkadaşlarınız ve ailenizle eğlenceli saatler garanti yapmak komik animasyonlar ve sesler, 3D grafik serin. 4 oyuncuya kadar destekler. Eğer sen kadar 3 bilgisayar oyunculara karşı Ludo Partisi oynayabilirsiniz yalnız başınıza.


Oyun Görüntüleri

Kızma Birader (Full) Android APK

Kızma Birader (Full) Android APK

Kızma Birader (Full) Android APK




Android Tanıtım Videosu




Oyun Özellikleri:
Gerçek zamanlı çok oyunculu
Puanlama sistemi
Dünya sıralaması
2-4 oyuncu oyna
1-3 bilgisayar oyunculara karşı oynayın
3D animasyon
Kullanıcı dostu arayüz

Minimum gereksinimler:
-Android Işletim 2.0 veya sonraki
bir ARMv7 (Cortex aile) CPU tarafından desteklenmektedir -Cihaz
OpenGLES 2.0 -GPU desteği tavsiye edilir




İNDİR


author

Yazar Hakkında

Merhaba ben Eray Güzel. 2008 Yılında İnternet Dünyasıyla Tanıştım. KızılGezegen Youtube Kanalımı Açtım ve Şimdi de "Red Platform" Sayfasında Hem Yöneticilik Yapıyorum Hem Oyun Ekliyorum. ’ Bilgisayar Kullanmayı ve Oyun Oynamayı Seviyorum. isterseniz Bizi’ı Facebook, Twitter, Youtube veya RSS ile takip edebilirsiniz.

0 yorum :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 Zamunda Oyunlar | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top