20 Şubat 2015 Cuma

Call of Atlantis (Full) v1.3 APK


Call of Atlantis (Full)


Tür                        : Bulmaca Oyunları
Platform: Android/APK
DosyaBoyutu: 63 MB
Sürüm: 2.1 ve Üzeri Android Sürümü
Tarih: 26 Kasım 2013 (Son Güncelleme)
Kaynak: Playrix Games
Dilİngilizce
Etiketler: Android





Oyun Hakkında

Atlantis ölümcül tehlike onu kurtarmak için gerçek bir kahraman için dışarı çağırıyor! Match-3 ve Macera bu muhteşem karışımı heyecan verici yeni bir arayışı üzerinde ayarlayın. Güç yedi gizemli kristalleri elde etmek için Roma, Yunanistan, Truva, Finike, Babil, Mısır ve Kartaca antik toprakları etrafında bir büyüleyici kiremit-takas yolculuğuna çıkarlar. Bir kez toplanan ve araya, onlar Poseidon Altar geri ve efsanevi batık bir kıta tasarruf edebiliyoruz.

Tamamen dokunmatik ekran için optimize edilmiş, oyun harika grafikler ve mükemmel ses efektleri ile Android bulmaca oyunları için yeni kalite standartları belirliyor.


Oyun Görüntüleri

Call of Atlantis (Full) v1.3 APK

Call of Atlantis (Full) v1.3 APK

Call of Atlantis (Full) v1.3 APK




Android Tanıtım Videosu




KURULUM

  • Aşağıdaki Bağlantıdan Dosyayı indirin.
  • Rar Arşivinde Bulunan .Apk uzantılı Dosyayı (Sdcard\android\data) Klosörüne yükleyin.
  • Rar Arşivinden Çıkan (com.playrix.coa.full) Adlı Klosörü Olduğu Gibi (Sdcard \ android \ obb) Klosöre Ekleyin.
  • Son Olarak Oyunu Kurun ve Oynayın.




Ücretsiz İndir



author

Yazar Hakkında

Merhaba ben Eray Güzel. 2008 Yılında İnternet Dünyasıyla Tanıştım. KızılGezegen Youtube Kanalımı Açtım ve Şimdi de "Red Platform" Sayfasında Hem Yöneticilik Yapıyorum Hem Oyun Ekliyorum. ’ Bilgisayar Kullanmayı ve Oyun Oynamayı Seviyorum. isterseniz Bizi’ı Facebook, Twitter, Youtube veya RSS ile takip edebilirsiniz.

0 yorum :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 Zamunda Oyunlar | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top