6 Şubat 2015 Cuma

F1 2014 Zamunda Torrent


F1 2014


Tür                        : Yarış Oyunları
Platform: PC
DosyaBoyutu: 2.45 GB
Crack /Sürüm: Mevcut
Tarih: 17 Ekim 2014
Kaynak: Zamunda TORRENT
Dil: İngilizce
Etiketler: Yarış




Oyun Hakkında

En yeni F1 Oyunu 2014 çıkışını gerçekleştirdi.Yeni turbo Formulayı bu oyunda 
hissediceksiniz.F1 2014 ile yeni yarış pistleri bizleri bekliyor.Dünya şampiyonasındaki tüm 
arabalar ve sürücüleri oyunda mevcut.F1 2014 acemi ve deneyimli oyuncular için ayarlama 
bulunuyor.Bu sayede oyuna adepte olmanız daha kısa sürecek.



Oyun Hakkında

F1 2014

F1 2014

F1 2014




PC TANITIM VİDEOSU




Minimum Sistem Gereksinimleri

İşletim Sistemi: Windows Vista, Windows 7 veya Windows 8 
İşlemci: Intel Core 2 Duo @ 2.4Ghz ya da AMD Athlon X2 5400+ 
Ekran Kartı:AMD HD2600 veya NVIDIA Geforce 8600 
Sabit Disk: 10 GB boş alan 
Ses Kartı: DirectX Uyumlu ses kartı 




torrent indir
mediafire




author

Yazar Hakkında

Merhaba ben Eray Güzel. 2008 Yılında İnternet Dünyasıyla Tanıştım. KızılGezegen Youtube Kanalımı Açtım ve Şimdi de "Red Platform" Sayfasında Hem Yöneticilik Yapıyorum Hem Oyun Ekliyorum. ’ Bilgisayar Kullanmayı ve Oyun Oynamayı Seviyorum. isterseniz Bizi’ı Facebook, Twitter, Youtube veya RSS ile takip edebilirsiniz.

0 yorum :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 Zamunda Oyunlar | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top