6 Şubat 2015 Cuma

Assetto Corsa Zamunda Torrent


Assetto Corsa PC


Tür                        : Yarış Oyunları
Platform: PC
DosyaBoyutu: 18.3 GB
Crack /Sürüm: Mevcut
Tarih: 19 Kasım 2014
Kaynak: Zamunda TORRENT
Dil: İngilizce
Etiketler: Yarış


Oyun Hakkında

Assetto Corsa Bilgisayarlara özel olarak geliştirilen yeni nesil bir yarış oyunu simülatörüdür.Oyun gelişme aşamasında çıkarak nihai sürümle çıktı.Oyunun final sürümünde, hasar modellemeleri,kariyer modu,çoklu oyuncu modu gibi bir çok özellik içeriyor.Sizde bu yeni nesil deneyimi yaşayacaksınız. Oyun tek bir oyuncu kariyer özel etkinlikler içeren ve oyuncunun diğer oyunculara meydan okumak için çevrimdışı yarışmalar ve çoklu yarışı oluşturmak ve değiştirmenizi sağlar .


Oyun Görüntüleri

Assetto Corsa Zamunda Torrent

Assetto Corsa Zamunda Torrent

Assetto Corsa Zamunda Torrent




PC TANITIM VİDEOSU





Minimum Sistem Gereksinimleri

İşletim Sistemi: Windows Vista Sp2 7 – – 8-8,1
İşlemci: AMD Athlon X2 2.8 GHz Intel Core 2 Duo 2.4 GHZ
Ram: 2 GB RAM
Ekran Kartı: DirectX 10.1 (örneğin AMD Radeon HD 6450, Nvidia GeForce GT 460)
DirectX: Versiyon 11
Sabit Disk: 15 GB boş alan

Önerilen Sistem Gereksinimleri

İşletim Sistemi: Windows Vista Sp2 7 – – 8-8,1
İşlemci: AMD Altı Çekirdekli İşlemci, Intel Quad-Core işlemci
Ram: 6 GB RAM
Ekran Kartı: DirectX 11 (örneğin AMD Radeon 290x, Nvidia GeForce GTX 970)
DirectX: Versiyon 11
Sabit Disk: 30 GB boş alan





torrent indir




author

Yazar Hakkında

Merhaba ben Eray Güzel. 2008 Yılında İnternet Dünyasıyla Tanıştım. KızılGezegen Youtube Kanalımı Açtım ve Şimdi de "Red Platform" Sayfasında Hem Yöneticilik Yapıyorum Hem Oyun Ekliyorum. ’ Bilgisayar Kullanmayı ve Oyun Oynamayı Seviyorum. isterseniz Bizi’ı Facebook, Twitter, Youtube veya RSS ile takip edebilirsiniz.

0 yorum :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 Zamunda Oyunlar | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top