7 Şubat 2015 Cumartesi

The Evil Within (Xbox360) Zamunda Torrent


The Evil Within (Xbox360) Zamunda Torrent


Tür                        : Korku Oyunları
Platform: Xbox360
DosyaBoyutu: 7.27 GB
Crack /Sürüm: Mevcut/RGH
Tarih: 26 Ağustos 2014
Kaynak: Zamunda TORRENT
Dil: İngilizce
Etiketler: Xbox360





Oyun Hakkında

The Evil Within, bizlere korkuyu sunmaya geliyor ancak nasıl? Elimizde birkaç tahmin olmasına rağmen, hikayenin gidişatı hakkında soru işaretleri çoğalmaya devam ediyor. Elimizde önemli bir dedektif var, onun işi gizemli cinayetleri çözmek. Polis arkadaşları da cinayetleri araştırırken ölünce, işi daha da ciddiye alıyor ve olaylar korkulu dakikalarla birleşiyor.  Başarılı dedektifimiz Sebastian Castellanos, bir olay sırasında başından aldığı darbeyle bayılıyor ve kendine geldiğinde, hiçbir şey eskisi gibi olmuyor. Etrafı korkunç canavarlarla çevrili olan dedektifimizin tek amacı, hayatta kalmak.


Oyun Görüntüleri

The Evil Within (Xbox360)

The Evil Within (Xbox360)

The Evil Within (Xbox360)





XBOX360 TANITIM VİDEOSU








Torrent İndir





author

Yazar Hakkında

Merhaba ben Eray Güzel. 2008 Yılında İnternet Dünyasıyla Tanıştım. KızılGezegen Youtube Kanalımı Açtım ve Şimdi de "Red Platform" Sayfasında Hem Yöneticilik Yapıyorum Hem Oyun Ekliyorum. ’ Bilgisayar Kullanmayı ve Oyun Oynamayı Seviyorum. isterseniz Bizi’ı Facebook, Twitter, Youtube veya RSS ile takip edebilirsiniz.

0 yorum :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 Zamunda Oyunlar | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top