6 Şubat 2015 Cuma

Scanıa Truck Driving Simulator Zamunda Torrent


Scanıa Truck Driving Simulator PC


Tür                        : Simulasyon Oyunları
Platform: PC
DosyaBoyutu: 1.42 GB
Crack /Sürüm: Mevcut
Tarih: 12 Haziran 2012
Kaynak: Zamunda TORRENT
Dil: İngilizce
Etiketler: Simulasyon





Oyun Hakkında

Yük taşımacılığı simülasyon oyununda, alacağımız yükleri hedef yerlere götürerek para kazanmaya çalışacağız. Oldukça beğenilen bir simülasyon oyunu olan Scania Truck Driving Simulator’da öncelikle bizlere önerilen onlarca kamyon arasından birini seçeceğiz. Daha sonra seçtiğimiz kamyon ile iş almaya başlayacağız. Scania Truck Driving Simulator oyununda göreceğiniz harita, yük taşımacılığı simülasyon oyunları arasında ki en büyük haritalardan biridir.

İlk başta ufak ufak yük taşımacılıklarıyla devam edeceğiniz oyunda ilerleyen bölümlerde daha fazla paralar kazanabileceksiniz. Kazandığınız paralarla ister büyük bir kamyon filosu şirketi kurabilir, isterseniz de aracınızı güçlendirecek bakımlar yaptırabilirsiniz.

Scania Truck Driving Simulator oyununun grafikleri de oldukça iyi. Yük taşımacılığı yaptığınız yollarda ki mekanlar ve araçlar da orjinaline uygun olarak tasarlanmış. Oyunda artık trafik kurallarına uymak zorundayız. Hız sınırını aştığımızda ya da kırmızı ışıkta geçtiğimizde polis hemen bize ceza yazıyor. Trafik kurallarına ne kadar uyarsak, kazancımız da buna orantılı olarak artacaktır.


Oyun Görüntüleri

Scanıa Truck Driving Simulator Zamunda Torrent

Scanıa Truck Driving Simulator Zamunda Torrent

Scanıa Truck Driving Simulator Zamunda Torrent





PC TANITIM VİDEOSU






CD Key: AZMFX-32YQK-56TAD-EUA9R-Z31Z0




Minimum Sistem Gereksinimleri

İşletim Sistemi: Windows XP/Vista/7
İşlemci Hızı ve Tipi: Processor Dual core CPU 2.4 GHz
Bellek – Ram: 2 GB
Grafik Kartı 256 MB Bellek – Ram (GeForce 7600 GT- sınıfı ve daha üstü)
DirectX 9 uyumlu ses kartı
DirectX 9.0
1.5 GB HDD Alanı
DVD ROM sürücü

Önerilen Sistem Gereksinimleri

İşletim Sistemi: Windows XP/Vista/7
İşlemci Hızı ve Tipi: Dual core CPU 3.0 GH
Bellek – Ram: 4 GB
Grafik Kartı 1024 MB Bellek – Ram (GeForce GTS 450-sınıf ve daha üstü)
Yukarıdaki ses kartı ve sürücüler geçerlidir.





torrent
mediafire indir
http://www.mediafire.com/download/egt7dqtxijt0vsq/Scania_TDS.torrent





author

Yazar Hakkında

Merhaba ben Eray Güzel. 2008 Yılında İnternet Dünyasıyla Tanıştım. KızılGezegen Youtube Kanalımı Açtım ve Şimdi de "Red Platform" Sayfasında Hem Yöneticilik Yapıyorum Hem Oyun Ekliyorum. ’ Bilgisayar Kullanmayı ve Oyun Oynamayı Seviyorum. isterseniz Bizi’ı Facebook, Twitter, Youtube veya RSS ile takip edebilirsiniz.

0 yorum :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 Zamunda Oyunlar | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top