21 Şubat 2015 Cumartesi

Contrast Zamunda Torrent


Contrast PC

Tür                        : Macera Oyunları
PlatformPC
DosyaBoyutu: 3.32 GB
Crack /Sürüm: Mevcut / RELOADED
Tarih15 Kasım 2013
KaynakZamunda TORRENT
Dil: İngilizce
Etiketler: Macera/PC





Oyun Hakkında

3D bir platform/bulmaca oyunu olan yapım Contrast'da vamp karakter Dawn'ı yönlendiriyoruz. Karakterimizin en büyük özelliği gölge şekline bürünerek imkansız sayılacak görevleri ve engelleri aşması. Böylece oyunda yer yer 2D bakış açısıyla harmanlanmış oynanış öğeleriyle de karşılaşıyoruz. 


Oyun Görüntüleri

Contrast Zamunda Torrent

Contrast Zamunda Torrent

Contrast Zamunda Torrent




PC TANITIM VİDEOSU




Minimum Sistem Gereksinimleri

İşletim Sistemi: WINDOWS XP SP2/WINDOWS VISTA SP1/WINDOWS 7/WINDOWS 8 
İşlemci: AMD/INTEL DUAL-CORE 2.3 GHz 
Bellek: 2 GB RAM 
Ekran Kartı: 512MB VRAM, AMD RADEON X2600 XT/NVIDIA GEFORCE 7900 GTX 
DirectX: Version 9.0c destekli
Boş Alan: 4 GB boş alan  




Torrent İndir



author

Yazar Hakkında

Merhaba ben Eray Güzel. 2008 Yılında İnternet Dünyasıyla Tanıştım. KızılGezegen Youtube Kanalımı Açtım ve Şimdi de "Red Platform" Sayfasında Hem Yöneticilik Yapıyorum Hem Oyun Ekliyorum. ’ Bilgisayar Kullanmayı ve Oyun Oynamayı Seviyorum. isterseniz Bizi’ı Facebook, Twitter, Youtube veya RSS ile takip edebilirsiniz.

0 yorum :

Yorum Gönder

Copyright © 2014 Zamunda Oyunlar | Designed With By Blogger Templates
Scroll To Top